INTERVJU Z GOSTJO 9. NACIONALNE KONFERENCE GLOBALNEGA UČENJA
Osrednja gostja naše 9. nacionalne konference globalnega učenja, ki smo jo konec lanskega novembra organizirali v Ljubljani, je bila dr. Mari-Anne Okkolin, sociologinja in pedagoginja, izredna profesorica na področju sociologije izobraževanja in raziskav mednarodnega izobraževanja. Na akademskem področju je zaposlena že več kot dvajset let in ima bogate izkušnje z raziskovanjem, predavanjem in supervizijo ter s koordinacijo nacionalnih in mednarodnih projektov. Od leta 2020 kot vodilna strokovnjakinja pri finski nevladni organizaciji Rauhankasvatusinstituutti – RKI (ang. Peace Education Institute) vodi izobraževanja in sodelovanja s šolami ter drugimi formalnimi izobraževalnimi ustanovami na temo enakosti in pravičnosti, boja proti rasizmu, globalnega učenja in učenja za mir – kar je tudi krovni koncept, ki usmerja celotno delo RKI. Sodeluje s sorodnimi organizacijami in mrežami v Evropi in podsaharski Afriki, med drugim je delala v Tanzaniji in Južni Afriki. Je avtorica skoraj štiridesetih znanstvenih publikacij, med drugim knjige Education, Gender and Development – A Capabilities Perspective (Routledge, 2017).

Gostovala je tudi na Radiu Slovenija, kjer za Prvi program nastal zelo zanimiv pogovor. Poslušate ga lahko TUKAJ.
Nacionalno konferenco globalnega učenja 2024 z naslovom “Z globalnim učenjem do učenja za mir” smo organizirali v okviru projekta Klub učiteljic in učiteljev globalnega učenja, ki ga sofinancira Evropska unija.



Financirano s strani Evropske unije. Izražena stališča in mnenja so zgolj stališča in mnenja avtorja(-ev) in ni nujno, da odražajo stališča in mnenja Evropske unije ali Evropske izvajalske agencije za izobraževanje in kulturo (EACEA). Zanje ne moreta biti odgovorna niti Evropska unija niti EACEA.